Curling måndag

Heejsan, vi har haft lite internet problem där hemma. Men i morse fixade sig allting, som tur var! Jag har haft en lugn och skön helg, jag har fått mycket plugg gjort och det känns bra inför denna veckan!  Vi har tre ämnen denna veckan som vi har uppgifter i. Svenska, spanska & pykologi! Men det löser vi lätt!

Idag var det svårt att ta sig upp ur sängen, efter en hel vecka med lov. Tog mig ändå till skolan, eller ah skolan & skolan. Vi började dagen med idrott, curling! Haha det var väl kul men ganska lång tråkigt! Sedan åt vi lunch och nu har vi svenska! Vi har en lektion till och sedan lutar vi! Vill bara hem och sova, även om jag sov mer än 8 timmar är jag så sjukt trött! Men nu ska jag jobba, ha en fortsatt fin måndag. Även om måndagar suger! Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0