Besties

Hejsan! Efter gymmet igår träffade jag Amanda. Det var jätte länge sedan som vi träffades, och det märktes när vi hade en massa att prata om! Eftersom att det var fettisdagen igår vi bakade vi kladdkaka, typ. Den blev lite, vad ska jag säga.. Rinning? Aja, yolo var det va? Haha! 
 
Lite senare drog vi oss hem mot Amanda, hon åt middag och vi åt tillsammans pannkakstårta, det var ju faktiskt pannkaks-dagen igår också! Sedan sa vi att vi skulle fått att plugg gjort, men det gick ju sådär.. Sedan träffades vi alla tre hos mig och myste! Jag hade en jätte mysig kväll med mina tjejer!
Idag ska vi alla tre gymma, men inte på Sportlife där jag gymmar utan på Elixa där Amanda & Isabella gymmar! Det ska bli kul och se hur dom har det, det ska bli kul att gymma med dom också! Skriver mer sen! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0