All nytta skall göras

God morgon! Jag ligger fortfarand kvar i sängen, haha precis som igår! Insåg att jag inte kunde ligga kvar allt för länge eftersom att jag måste plugga idag. Jag har Historia & Engelska, men det ska vi allt kunna fixa idag!

Gårdagen var riktigt bra, riktigt lyckat & riktigt kul hade vi! Vi träffades efter lunch och planerade ihop vad vi skulle köpa osv sedan fick vi bege oss till Hemköp. Efter 'shopping rundan' så började vi baka. 
Efter all baking var så klara och resultatet blev både gott & gulligt! Vi hade i alla fall en riktigt rolig lördag ihop, jag gillar verkligen att jag har tid att träffa Caroline & Ulrika eftersom att vi alla tre går på olika skolor. Vi ses ju nästan aldrig, innan var vi med varandra varenda dag i skolan, på högstadiet!
Jag var väl hemma vid sex, sju. Jag åt god middag med min familj och samtidigt som dom kollade på Melodifestivalen fastnade jag vif OTH. Fick nämligen låna säsong 1-6 av Ulrika, och jag satt uppe till midnatt! Ja, jag har sett alla avsnitt men det är skillnad när man har boxen hemma & kvalitén! Nu ska jag äta frukost, puss & kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0