Tuesday

Heejsan! Jensen nationella gick faktiskt bra idag, och då talar jag bara för läsförståelsen. Hörförståelsen var väl inte det lättaste men godkänd blev jag i alla fall! Jensen nationella är ju som sagt bara en förberedselse inför det riktigt NP provet! Vid halv 11 när vi slutade kikade jag runt i stan lite efter en nyårsklänning (eftersom att den jag ville ha från nelly tog slut) hittade ingen men det återstår att se.. Mötte upp Amanda vid 11 eftersom att hon hade slutat då, vi tog en spontan lunch i Arkaden, vilket var riktigt mysigt och gott! Älskar att kunna träffas så ofta som vi gjort nu på sistone, det är inte ofta våra tider passar så bra ihop! Efter våran goda lunch åkte vi hem! Har pluggat matte sedan klockan 2 så jag är litee seg i huvudet nu! Vid 6 ska min familj och Amandas familj till vår gamla skola. Våra syskon ska ha något framträdande vilket ska bli kul att se! 
 
Berättar mer om morgondagens små planer när jag kommer hem ikväll! Puss! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0