Torsdagsmys!

Hej i stormen! Direkt efter skolan så mötte jag upp Bellisen på lunch, vi hade inte träffats på evigheter så såklart hade vi så mycket att snacka om! Det var riktigt riktigt mysigt att träffa min tjej igen! Det var ju så mysigt när vi satt där inne i värmen och myste samtidigt som blåsten och regnet tog över på utsidan!
På vägen hem på moppen trodde jag helt ärligt att jag skulle flyga iväg, det blåste så extremt mycket så jag visste inte om jag skulle köra fort eller långsamt! Så fort jag kom hem så ringde pappa och undrade om både jag och Saga hade kommit hem utan några moppar som skulle blivit dragna över vägen av blåsten! Vi får väl se vart detta leder någonstans!  Nu ska jag göra mig en kopp varm choklad och plugga lite! Sedan tror jag det beger sig mot gymmet ifall jag får ta mig utanför huset haha! Puss! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0