Tisdagens rubrik

Hej! Vad tycker ni om mitt hår? Utväxten är äntligen borta och det känns så nytt och fräscht! Topparna är underbara, känslan när man tar i håret och drar, love love love! Hade velat fixa mina ögonfransar också på detta men det väntar jag med tills nyår tänkte jag! Nu när håret är på plats kan jag börja pyssla om andra saker som naglar och ögonfransar tex! 
 
Bortsett från detta har min dag varit toppen, slapp första lektionen så jag hade bara två lektioner. Sedan blev det julbord i bamba, stort pluss! Men jag saknar fortfarande mitt matkort.. Satt i salongen i tre timmar, helt sjukt lång tid tog det (tjockt hår) men nu är jag hemma och ska göra klart psykologin och religionen! Taggar avslutning på torsdag! ♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0