Saturday

Hej på er! Hade ni en bra fredag? Det hade jag! Det var inte förrens vid 9 som jag träffade Bella. Vi gick en mysig promenad och snackade om allt, det är så skönt att man fortfarande kan vara så öppen med någon även om man inte träffas lika mycket längre. Efter en promenad så gick vi in och gjorde varsin kopp med varm choklad, såå gott! Riktigt mysigt! Fick även sett en tavla som Bella hade framkallat på oss två från i somras, den var så fin!! Vid 12 tiden vandrade jag hem efter en mysig fredagskväll!
 
Idag har planerna ändrats helt, tanken var att julhandla idag med Amanda men eftersom att det skulle krocka med jul på Liseberg och att vi inte skulle få en hel dag i stan bestämmde vi oss för att ta det i veckan! 
Eftersom att det var regnat hela dagen har vi skjutit upp Liseberg, vi hoppas på att det kommer att klarna upp så att vi åker ikväll! Men annars idag har jag bara byggt på mitt pepparkakshus, ni får se strax! Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0