Nyårslöften?

-Resa?: Kan ditt löfte till 2014 vara att du ska dra iväg med dina vänner till en fantastisk resa som du aldrig glömmer! För mig som fyller 18 det kommande året (2014) vill självfallet bara dra till Ayia Napa, Rhodos m.m. Hade ju varit ett riktigt najs löfte! Dags att börja spara pengar?
-Träning?: Kan kanske träning vara något? Att skaffa gymkort eller bara ta tag i träningen? Börja tänka på sitt yttre men även inre! Det skadar ju verkligen inte med lite träning! Ut och spring med er om ni inte orkar med gymmet!! Kan ju alltid vara ett löfte?
-Sundare mat: Något som jag ska tänka på.. Stoppar jag i mig samma mängd som jag gör mig av med? Det är ju bara ett pluss om man äter sunt och tränar. Kan vara så extremt segt i början men har du ett löfte så ska du inte bryta de!
-Ta tag i skolan?: Kan ju vara något, speciellt sista terminen innan 3:an för min del. Jag har ju känt mig extremt skoltrött på sistone. Dags att piggna till och fokusera på skolan lite mer kanske?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0