Mitt November

Jag, Miyase & Emina redo inför halloween!
Militärerna var redo!
Ni fick ta del utav många collage från min Polyvore!
Vi firade pappa på farsdag med en god frukost, hissade franska flaggan och han fick en fin present!
Har tränat hyfsat mycket (enligt mig) jämfört med andra månader!
Träffade mina älskade tjejer på en mysig fredags middag på Göteborgs Wok, lyckad kväll!
Jag, Jennifer, Emina, Elin och Julia firade Miyase lite innan hennes dag! Vi hade en mysig kväll ihop med sleepover!
Packade inför...
...Paris! Så otroligt kul, mysigt och fint!
Massvis med shopping (ska visas i bloggen)
Vi besökte Eifell Tornet på pappas födelsedag!
 
Jag tycker att November månad var en bra månad!! Fick mycket tid åt vännerna, träning och såklart var Paris det bästa! Halloween festen var jättelyckad, kvällen med Caroline & Ulika var super mysig! Och det var kul att vi fick firat Miyase lite innan jag åkte till Paris eftersom att jag missade hennes födelsedagsfest! Hoppas December blir bra, älskar nämligen December!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

kommer din pappa från Frankrike?? :D

Svar: Nej faktiskt inte, han har rötter därifrån men det är inte mycket! Sedan vi skaffa Zeke (fransk hundras) så har han blivit besatt av Frankrike! Han har lärt sig franska, lagar bara fransk mat osv! Han lyssnar på fransk musik, vi skaffade flaggstången bara för hans franska flagga som han har köpt! Han är kär i Frankrike helt enkelt! :D
Disa Thorsson

2013-12-01 @ 18:34:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0