Min dag

Heej! Vid ett kom ena kusinen förbi eftersom att hennes lille bror hade blivit sjuk! Vi åt julmat (hoppas det blir sista måltiden med julmat) och hade det jätte mysigt! Sedan öppnade vi paket.. Anledningen till varför dom kom idag var för att vi inte firade jul ihop. Fick pengar, så nu kan jag ta bild på allt jag fått för nu är allt samlat!  Efter kom maten kom farmor och hälsade på också. Kvällen ut bakade vi pepparkakor, såå mysigt! Senare koNu har dom gått hem och jag är heelt slut. Trodde aldrig jag skulle vara så trött vid 7...
Vet inte vad kvällens planer blir men jag ska i alla fall till sängen, tidigt. Måste få sova ut och bli av med min trötthet! Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0