Måndagen återvänder..

Måndag måndag och så igen måndag.. Hej på er! Allt väl? Min måndag startade inte så bra, missade bussen, eller ah jag trodde jag såg den bussen jag skulle ta så jag cyklade som en idiot och sen insåg jag att jag hade sett fel. Jag hade precis missat bussen, så ja jag cyklade som en galning i onödan! Men annars om man bortser från starten så har dagen varit helt okej. Vi hade ingen idrott vilket betydde att vi fick sluta myckeeet tidigare! Var hemma två  istället för fem och har sedan dess pluggat spanska (prov på onsdag), gjort smoothie och lyssnat på musik. Höll på att somna förut så jag överlåter pluggandet till imorgon istället!
Hörs sen, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0