Lucia

Ett år sedan!
 
Godmorgon! Har precis ätit en god frukost med risgrynsgröt, vörtbröd och lite annat gott som en lussekatt! Tänkte att det var lucia idag så jag passade på att äta lite gott haha! Idag är det fredag, vilket är grymt skönt! Nu när denna veckan snart är slut så är det bara nästa kvar, på torsdag slutar vi skolan vilket är en sådan lättnad. Något som jag inte är så lättad över är att jag inte har köpt några som helst julklappar än och det är 11 dagar kvar till julafton! Jag antar att jag kommer att få springa runt dagarna innan julafton och köpa allt! Men som tur är har jag lite andra planer som får mig att slippa att gå i butiker till vissa i släkten, som att tex baka till farmor & farfar!
Jag får väl tipsa er om lite julklappar om ni har samma kris som mig och inte vet vad ni ska köpa!
 
Nu ska jag hoppa in i duschen, puss! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0