Jul på Liseberg

Så fint med belysningen!
Mysigt!
Fullmånen var på plats!
Ååh jag får också vara med på bild..
Längst gatorna så var det fullt med butiker, allt från fudge, sill, strumpor, marsipan m.m.
Frida, Mamma, Saga och Brice..
Det kryllade av folk även om det var söndag!
Så fint!
Vi avslutade jul på Liserberg med skridskoråkning!
 
Heejsan! Har ni haft en bra helg? - Det har jag! Allt har väl inte gått som jag hade tänkt mig men ibland får man ta de som det kommer! Hade i alla fall en riktigt mysig kväll på Jul på Liseberg. Ett måste enligt mig! Även om det inte är snö så är det fortfarande hur mysigt som helst! Julkänslan kryper fram! Vi avslutade kvällen med skridskoråkning och sen med thai. Nu är vi alla hemma och ska pynta granen! Sen blir det sängen för min del, är såå sjukt trött! Imorgon ska jag upp halv 6, tagga dåå! Ha en fin fortsatt söndag! 
Puss & godnatt! ♥
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

åå vad mysigt med jul på Liseberg! åå du får visa bilder på resultatet med granen ;)

Svar: Jätte mys! Jaa det ska jag! :)
Disa Thorsson

2013-12-15 @ 22:24:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0