Första December

God förmiddag! Festen igår var jätte lyckad, pappa hade somnat i soffan och helt plötsligt smäller det fyrverkirier på utsidan. Pappa vaknar och vi alla har att det är några som sjunger ''ja må han leva''.. Ett 20 tal vänner, familj vandrar in i huset och pappa blir hur chockad som helst! Vi bjöd på buffé och goda efterrätter! Pappa fick jätte fina presenter, blommor. Efter sex tiden så kom det in massvis med folk. Hundkompisar, motorcyckelkompis, vänner och familj. Vi var säkert 40-50 pers.. Allt blev i alla fall jätte lyckat och vid två tiden gick jag och la mig medans festen fortsatte en trappa ner haha!
 
Idag är det 1:e advent, herregud vad tiden går fort. Om en månad är det Januari, helt sjukt.. Åt precis en god adventsfrukost och ska faktiskt dra igång med plugget nu på en gång eftersom att jag vaknade såpass sent idag! Ikväll blir det adventsmiddag, mys! Men som sagt nu ska jag dra igång med min religions uppgift! Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0