Det närmar sig..

Hej! Slutade skolan vid 11 idag, det var riktigt skönt att få komma hem! Vill att denna veckan ska gå så fort som möjligt, för alla dagar är dom samma.. Man sitter i skolan och gör ingenting, man vill bara vara hemma och vila upp sig inför jullovet och göra klart dom sista inlämningarna!
Idag ska religionen in och imorgon ska psykologin in, sedan är det lugnt! Spanska, samhällen och svenskan tar jag sedan för jag orkar inte mera haha.. Vill egentligen inte dra upp all skolsnack i bloggen men jag känner att jag behöver få det ur mig! Imorgon är det vanlig skoldag och på kvällen är det julavslutning! Efter det är tanken att åka till Liseberg med klassen och åka skridskor, ja tack! Det hade varit ett riktigt kul sätt att avsluta höstterminen! Nu ska jag skriva klart mina sista inlämningar för denna veckan!
Puss & kram! ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0