Danmark repeat 2012

Mot Danmark!
Mitt och Bellas mysiga rum!
Finisen!
Jag vet inte vad det är med denna bilden, men vi ser så små ut!
Danmark 2012
Vi bodde vid stranden!
I Vattenpalatset!
Saga!
Sommarkänsla mitt i vintern!
Vi gjorde karameller!
Vi gjorde body scrubs och läppglans!
Spatime!
Saga, mamma, jag & Bella!
Underbart!
Skönt!
Åååh
Saga!
Mamma ska göra karameller!
I glasverkstaden!
Bowling och drinkar!
Scrubtime nr dos!
Nyår!
Nyår!
Jag och mamma // jag och Saga
 
Detta var en ganska kort resumé när jag, Bella och min familj var i Danmark över nyår! Det var riktigt mysigt och faktiskt jätte kul att göra något annorlunda!

Kommentarer
Postat av: Isabella

Åååh härliga bilder! Vad mysigt & roligt vi hade det <3

2013-12-10 @ 23:50:51
URL: http://Isabellahylens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0