Nothing happens and the time goes away

Hola! Gaaah det är redan 2 Augusti och skolar börjar om 18 dagar, två veckor och två dagar.. Och jag sitter inne och inte gör något. Dom senaste dagarna har jag inte haft någon lust till något. Antingen är det min kropp som säger att jag ska vila upp mig ordentligt nu inför 2:an, börjar jag tvåan!? Herregud... Eller så är jag bara allmänt lat.. Dagarna går och jag känner att jag inte får något gjort. Dessutom känns det lite ensamt för Jennifer och Amanda är bortresta, så när dom kommer hem så kommer det kännas bättre tror jag. Oj vad jag har saknat dom tjejerna, speciellt Jennifer som har varit borta i 2 veckor och 4 dagar.. Herregud vad jag ska krama henne när hon kommer hem!! Nu ska jag förbereda sista delen av Italien bilderna och sedan ska jag sola!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0