Lyckad överrasknings middag

 
Såhär gullig blev dukningen efter att all mat var färdig lagad!
Förrätt - grekis sallad!
Varmrätt - kyckling med klyftpotatis och bea!
Vi var sju tjejer - jag, Amanda, Lizel, Linnea, Issa, Amanda och Moa!
Efterrätten blev en väldigt kladdig kladdkaka med varma hallon och vaniljglass!
 
Heej! Jag vet att min bloggning har varit usel men jag tänker inte be om ursäkt för jag har haft en sådan bra dag igår!! Eftersom att min vän Issa fyllde år igår (och kom hem från Berlin) överraskade vi henne med en middag och presenter! Det blev riktigt lyckat och vi åt trerätters middag vilket blev riktigt bra! Vi satt där i timmar och bara snackade, det var riktigt kul att prata igenom alla högstadie minnen och allt som vi tjejer har gått igenom tillsammans! Om allt blir dom det har planerats idag så ska vi ses i Lerum ikväll, Issas pappa bor nämligen där!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0