Lördagen den 31:e

God morgon! Vaknade hyfsat tidigt idag så jag kände för att ligga kvar lite i sängen och kolla på GA.. Det var super mysigt att ligga under ett varmt täcke medans solen sken in mellan rullgardinen. Det är såå skönt att ha tid att ligga kvar på morgonen och bara känna att man får göra vad man vill. Annars är det stress samtidigt som man följer klockans tickande med ögonen varje morgon när det är skola!
 
Idag är dagens planer lite oklara, jag & Jennifer kanske skulle stå och sälja på loppis, ni vet det loppiset som jag har besökt tidigare? Men det skulle börja regna lite senare in på förmiddagen så vi hoppar det idag och tar det imorgon istället!Jag har även lite andra funderingar som jag måste klura ut innan jag hittar på något idag, jag uppdaterar mer sedan när jag vet vad jag ska göra med min dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0