Äntligen är du hemma!

Heej! Hela dagen idag har spenderats i solen, efter middagen så åkte jag & min familj ner till havet för att ta ett dopp.. Det var verkligen skönt och dessutom mysigt eftersom att vi hade med oss lite fika! Direkt efter det tog jag moppen hem till Jennifer! -Vad jag har saknat henne, känns skönt att hon är hemma igen! Efter att vi hade snackat om våra resor och allt annat så åkte vi ner till havet och tog ett dopp. Tyvärr hann bara jag doppa mig eftersom att jag brände mig på en manet och därför hoppade Jennifer inte i, hahah! Nu är jag hemma efter en riktigt mysig kväll! Nu ska jag sätta på ett avsnitt av GA och sedan sova! Godnatt, puss & kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0