Valborg

Hola friendos! 
Var upptagen igår med jobbintervju, men jag behöver inte gå in mer på gårdagen för idag är det Valborg! Det var ändå lite mysigt att hela Göteborg var omringad av svenska flaggan! Min skola ligger uppe vid Avenyn och idag hade även Chalmers kortege så det var massor av folk, studenter och åskådare!
Jag vet att det är vanligt att man festar på valborg, men som ni kanske har märkt är jag ingen festbrud direkt haha! Jag föredrar mysiga kvällar med mina vänner istället, och det är inte fel det heller. Jag antar att min "festperiod" bara kommer lite senare i livet haha! Vilket jag inte har problem med alls! 
 
Så istället för att festa som alla andra ikväll så ska vi ha en mysig hemmakväll tillsammans med min underbara Isabella med en massa gott bla den "nya" glassen Yollibox med frukt och andra tillbehör! Jag tror att min kväll kommer bli super mysig och rolig, för Isabella är den perfekta mys-partnern! Hahahaha! Hoppas ni får en grym valborg, det kommer jag ha! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0