Tummen upp och många tankar

Hejhej! Kom precis innanför dörren från en kort dag med bara nationella. Detta var det sista provet inom svenskan, vilket är grymt skönt! Det gick bra på skrivar delen idag så jag kan pusta ut men nu har jag lite annat att ta tag i. Som ni kanske förstår så har jag en uppsats som måste bli klar och även om jag suttit ner med den ett bra tag har jag inte riktigt blivit klar ännu. Jag ska fortsätta både idag och imorgon så att den blir exakt så bra som jag vill att den ska bli! 
 
Det har blivit lite dåligt med träning denna veckan eftersom att jag har fått sätta skolan först, vilket jag ofta gör. Skolan är viktig för mig men såklart är min hälsa och vännerna viktiga men i detta fallet har jag valt att hålla mig borta från gymmet och promenera så mycket som möjligt istället. Jag vill även ta det lugnt för jag har haft ont i halsen sen igår och hostade mycket inatt så jag ska ta det försiktigt! Nu ska jag äta något och sedan starta!
Puss & kram, Disa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0