Like a normal tuesday

Hallå vänner! Efter både gym och pass igår var jag helt slut och tog mig bara till sängen när jag kom hem! Idag däremot har jag haft en helt okej dag, skola som vanligt, lunch och gym som vanligt! Men det har jag inget emot!
Efter skolan köpte vi med oss lunch och åt påväg till gymmet. Jag körde rygg och lite axlar, imorgon kör vi mage!
 
På tal om imorgon, det är en liten speciell dag. Vi har inga lektioner, bara utvecklingssamtal, som är i ungefär 30 minuter så det blir totalt 30 minuter i skolan imorgon. Me like! Så imorgon blir det mycket gym förhoppningsvis!
Nu ska jag äta lite sallad och sedan ska jag hem till mina farföräldrar, puss & kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0