Första April

Hejsan på er!
Det blev lite tråkigt med uppdatering igår men jag kände att jag behövde vara ifrån datorn. Hade i alla en mysig dag tillsammans med några gamla vänner och familjen igår, vi åt god påskmiddag igen och njöt av solen!
Det känns som sommar jämfört med det kallla vädret vi hade innan. När man inser att man inte behöver sin vinterjacka då är det allt vår!

Kom precis in från en lång promenad med mina tjejor, Isabella & Amanda! Vi var ute i en timme i solskenet och det kändes riktigt bra. Nu ska jag strax äta och sedan till gymmet med Jennifer. Känns som om det behövs efter allt påskgodis, jag tror jag ska träna mage/ben/armar jag får se hur jag känner! Ni får ha en toppen bra dag på första lovdagen! Ha en fin vecka! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0