Finally Friday

God kväll! Äntligen fredag, säger jag bara!
Hade en bra skoldag som slutades med en god lunch på en Sushi/thai restaurang med Jennifer och några andra killar från klassen! Det var hur gott som helst, det var ett långt rullband som omringade hela restaurangen. Där man fick plocka dom sushi sorter man ville, genom att öppna en lucka. Riktigt coolt ändå, haha! Vi åt sushi, thai som varmrätt och efterrätt! Efter att vi var perfekt mätta åkte jag och Jennifer till gymmet idag igen. Duktiga tjejer!!
Vi körde ett arm/rygg/axel pass i gymmet. Riktigt skönt! Nu är jag hemma och ska strax äta!
 
Ikväll stannar jag hemma, jag är helt slut i kroppen efter all träning denna veckan. Ska börja helgen med lite hemmaspa & god middag! Imorgon ska jag träffa Caroline för att köpa P&L biljetter, spännande spännande!
Nu ska jag strax äta, pusss & kram! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0