Tisdagen avklarad!



God kväll! 
Har suttit med läxor hela kvällen nu efter skolan. Vi slutade fem idag, segt men otroligt mysigt! Har skickat in min svenska, gjort matten och planerat mitt no arbete! Nu börjas det i skolan! Förut satte jag mig med min naturkunskapbok, en muffins och en go smoothie och små pluggade. Min dag har inte varit så vettig, alla är likadana. Går i skolan, äter god lunch, kommer hem, pluggar, bloggar, äter och sover! That´s life, typ!
Ska fokusera en massa på skolan nu, det är kul och jag ska göra bra i från mig, för det vet jag att jag kan!
Nu ska jag strax sova, har sovmorgon imorgon!! *Överlycklig tjej* 
Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gillar du hallon?

Svar: Jaaaa :D
Disa Thorsson

2012-09-20 @ 19:32:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0