Tisdag

Hejsan! Igår hade jag en fullspäckad men ändå lite spontan dag därför blev det inge bloggande! Efter alla lektioner hade vi idrott och sedan ett viktigt möte som jag ville gå på! Det var mellan klockan 17.15-18.15. Det handlade om att bli aspirant, att man deltar att vara med på gymnasiemässan och öppet hus. Jag tyckte det var en rolig sak att göra så jag anmälde mig, därför var jag tvungen att komma! Efter mötet var det fullt drag i stan eftersom att det var Gais-IFK, så vi stannade kvar i stan! Vi slog oss ner på Donken och satt där i två timmar och snackade om allt! Det var kul att göra något mer annurlunda efter skolan för en gång skull! Vid 9 var jag hemma och duschade och gick och la mig, trött trött trött!
 
Idag började vi 8 och slutade halv ett! Jag, Jennifer och Miyase köpte varsin varm choklad och kilade hemmåt! Ville komma hem så fort som möjligt! Och nu när jag är hemma ska jag börja plöggandet!
Aja, ingen idé att klaga, det finns andra skolor som har det värre än oss på Jensen! Nu ska jag börja, ha en fin eftermiddag! ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0