Sommaren som återvände


God eftermiddag! 
Idag började jag klockan 8 så jag fick gå hemmifrån vid kvarti 7. Det var riktigt mysigt när jag fick till busshållplatsen när solen tittade fram. Busskuren var frostig och det var alldeles kyligt ute. Det var så mysigt nr jag såg hur solen rörde sig upp bakom enn träd, det var så vackert! Hade en en bra i skolan och till lunch gick jag och några fler till Lorensbergs Cafeét och åt. Alltid lika god mat! Sedan vandrade vi runt på Avenyn som vanligt och köpte även glass. Det var så härligt väder idag, 20 grader och sol! Sedan hade vi gympa på Heden. 
Nu är jag äntligen hemma och ska vänta på ett mail från min lärare, hon ska förfina mitt reportage nämligen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

måste abra fråga hur ni har råd att äta egen mat i veckan så många gånger? eller får ni nån studentrabatt eller liknande? :D

Svar: Vi har ju matkort på Jensen, som är laddat med 45 kronor varje dag. Vi har fått lägga till dom senaste veckorna men egentligen ska inte det behövas. Nu i September kommer vi få något kort för oss studenter som har erbjudanden på olika restauranger. Och då kommer vi slippa betala extra, 15-25 kronor! :)
Disa Thorsson

2012-09-10 @ 17:49:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0