Övernattning i skolan!

Hellu! Jag har packat för fullt hela eftermiddagen, jag ska nämligen övernatta i skolan tillsammans med min klass och den andra ettan! Jag har packat med myskläder, två badmadrasser - ska sova på dom haha, godis och lite annat mysigt som sovsäck osv. Det kommer faktiskt bli mysigt även om killarna ska spela Xbox heela natten. Vi tjejer får väl komma på något kul, vi är 9/20 tjejer som ska sova över och 12/12 killar ska sova över, haha! Färre tjejer än killar, ovanligt! Ska vara där klockan 19.00 så ska strax åka.
 
Det sägs att det spökar på övre våningen i skolan, killarna har även sagt att dom ska skrämma oss som f*n inatt.. Kommer dö! Efter skolan lunchade jag, Julia, Emelie och Kumba på Subway och sedan köpte vi godis på 4-gott! Skriver säkert sedan, ha en fin kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0