Lång måndag

Hanna & jag / söta Zeke!Hanna, Emy, Julia & Mikaela!Tuffa Hanna vid skolans entrén!

God kväll! Vilken låång dag jag har haft. Först började vi med gympa på Heden klockan 08.30 och slutar dagen klockan 17.00! Jag hade såklart en bra dag i skolan, riktigt bra lektioner osv men när jag skulle hoppa på moppen påväg hem fick jag inte upp låset så jag fick gå hem... Som tur var snackade jag med Bella i telefon så det gick ganska fort. Efter att ha hämtat moppen med hjälp av pappa åkte jag sedan hem till Bella. Vi hade en jätte rolig och mysig kväll ihop!
Idag däremot på lunchen stack jag och några tjejer från klassen och åt indiskt och sedan köpte vi lite godis och  satte oss vid Poseidon och pratade lite! Mysig daag! Nu ska jag göra matteläxan, imorgon börjar jag 12.45! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0