Känns som minusgrader.

Hej och hå, osminkad och fejn.. Hjälp vad jag är flitig, kommit jätte långt på min uppsats. Väldigt utförligt och nyanserat som det står att man ska skriva om man vill ha ett "A". Jag ska verkligen lägga ner mitt hjärta och själ i detta! Var ute och fotade förut och ojj vad kallt det var! Haha jag tog på mig min dunjacka, halsduk, mössa och vantar! Välutrustad? Ohja! Fick en massa fina kort på naturens vackra konst, åh alla färger är så otroligt vackra nu. Det var verkligen göra en hel dag. Tar en paus från skrivandet och bloggar, egentligen behöver jag lämna datorn lite så jag ska nog göra det strax! Men innan ja kilar ut ska ni få se några bilder från förut!
Håll utkik! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0