Fredagen den 7


Hejhej! Just nu sitter jag på vårat ny lagda golv nere i källaren, det kommer bli så fint när det är klart här nere! För er som inte vet renoverar vi här nere för vi hade en vattenläcka förra året!

Ja äntligen är det fredag! Idag besökte jag Indiska, H&M och Monki och ställde lite frågor kring deras butiker nere i Indien osv! Fick en massa bra svar så mitt repotage kan starta! Efter mitt sökande mötte jag upp Hanna. Vi gick runt i butiker och sedan åt vi lunch på samma café som igår. Fast idag tog jag tacos och hon kyckling! Vi satt i någon timma och pratade om allt, vi hade jätte trevligt! Vi fortsatte våran tur mot Donken och köpte glass, mjukglass med varm chokladsås! Vi satte oss högst upp på Avenyn och åt, så fin utkik och så mysigt hade vi det trots kylan och den kalla glassen! Sedan hade vi lektioner tills klockan 17.00!
Nu är jag hemma och ska strax hämta Bella med moppen. Vi ska göra lite ärenden - hämta paket, vattna min farmors blommor och köpa gott! Kommer ha en grym och lugn fredag, imorgon blir det släktkalas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0