22:36, godnatt!

Heej, strax ska jag sova, haha! ♥
Idag fick Hanna ett samtal från Hulebäck, att hon fick en plats där. Jag har hört detta innan att hon kanske ska byta men nu är det säkert. Så imorgon blir det våran sista Jensen-lunch ihop och det är så fruktansvärt tråkigt! 
Jag tycker att jag & Hanna klickade väldigt bra från första början, hade samma humor, gillade samma klädstil, musik. Ja vi klickade, jag hoppas verkligen vi kommer hålla kontakten för vi har haft så otroligt kul ihop! 
Hoppas du får en grym tid på Hulebäck Hanna och att du kommer trivas där och få bra nya vänner! ♥
Godnatt! ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åå min finis! Såklart vi ska hålla kontakten!
Annars kommer jag sakna dig alldeles för mycket!!!!!

Svar: Gossseeee! Kommer sakna dig otroligt Hanna! <3
Disa Thorsson

2012-09-20 @ 22:43:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0