Torsdag

Hej mina fina! Jag är riktigt ledsen över den dåliga uppdateringen, men när skolan kommer ivägen så får man lägga bloggen bakom sig lite! 
Idag hade vi spanska prov, det kändes bra och jag hoppas det gick lika bra! Idag åk vi lunch på Lorensbergs cafeét som vanligt, alltid lika gott! Sedan fortsatte skoldagen som vanligt tills vi slutade, då åkte jag, Jennifer & Adam till Hemköp och köpte kanelbullar. Eller ah, Adam köpte en kanelbulle, jag köpte något med vaniljkräm och Jennifer köpte donuts! Kanelbullens dag och allt! Medans vi väntade på att våra bussar skulle komma så åt vi våra bullar, och donuts, haha! Riktigt mysigt! 
Imorgon får jag se vad som händer, behöver plugga lite, och jag behöver verkligen träffa kompisar också. Jag får inte plugga ihjäl mig! På lördag ska jag i alla fall träffa Caroline & Ulrika! Sedan har jag SA prov på måndag, inte lika kul!
Nu blir det Andra Avenyn och sedan sängen, puss & kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0