Torsdag, välkommen åter!

HEEJSAN! 
Detta börjar bli en vana nu att jag inte bloggar, inte bra alls! Men jag har haft så mycket att göra! Jag har stårr på Gymansiemässan, pluggat, suttit barnvakt och lite andra små grejer! Nu bestämde jag mig för att blogga, för att jag har tid! Hoppas ni har haft en bra för jag har haft det alldeles toppen! 
Som sagt det är väl ganska mycket i skolan och mycket omkring mig också! På söndag ska jag ha släktkalas för att jag fyller år på onsdag, vi kunde inte ha det nästa helg så vi tog det denna helgen! Sweet sixteen och allt! Jag ska börja planera mat, efterrätt och dukning. Det kommer bli super mysigt! 

Påtal om mysigt, varje morgon denna veckan har jag tagit moppen i mörkret runt 06.40. Då är det alldeles mörkt, det enda som man ser är lyktorna och dom mötanade bilarna som möter en med moppen! I morse var det minus grader, frost och kyla! Visst det är lite omysigt när man står i höstjacka, lågaconverse och jeans som klibbar sig mot sina kalla ben, buhuu! Men lite mysigt är det ändå, speciellt när man sitter på den varma bussen och när solen  vaknar, det är både vackert och mysigt! 
Men strax kommer jag inte behöva frysa om kroppen eller fötterna! Imorgon ska jag köpa en jacka som jag har lagt undan, jag har önskat mig Dr. Martens i födelsedagspresent och antagligen kommer jag att få dom, haha! Det är de enda jag önskar mig. Mamma sa att jag kommer få några presenter på söndag, wiie! Men imorgon blir det uggs, för converse funkar inte längre!
Här får ni några bilder från veckan, ha en fin kväll så skriver jag sedan! Promise!

Åt god lunch med vännerna // Stod på Gymnaiemässan med Caroline & Mikaela!
Vackra soluppgångar // Satt barnvakt åt grannarna
Barntvakt // 5 days left

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0