Måndag

Hej hallå! Idga har jag haft en helt normal skoldag, haha! Vi slutade dagen med gym & Zumbapass på Sats! Det är det som är såå bra med Jensen, att man gör olika aktiviteter! Imorgon ska jag sta på Gymnasiemässan och presentera Jensen mellan klockan 14-17! Det är så min grej att prata med främlingar om just detta med gymnasium! Det ska i alla fall bli grymt kul och jag ser fram emot det!

Jag hade ju prov idag, det gick grymt bra och om en vecka har jag matteprov så jag måste börja plugga inför det också strax! Men idag valde jag att ta en ledig dag eftersom att helgen varit såå jobbig, nu ska jag njuta av min nybakade kladdkaka och kolla på ett avsnitt av AA, ha en fin kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0