Go frulle.

God morgon, typ! 
Åh vad skönt med helg, sov till 10 idag, gick upp och åt en god frukost och nu ska jag ut på promenad! Jag har inga planer idag, ska ta det lugnt och fixa i mitt rum! Inom kort ska vi spackla väggarna för att det är hål lite överallt efter att jag suttit upp saker på väggarna osv! Nu i veckan ska vi börja måla och köpa ytterligare lite mer saker till mitt rum! Det ska bli så kul, det blir som en omstart för mig när rummet är klart och när skolan börjar! Men nu ska jag inte snacka om skolan, jag har ju en hel vecka framför mig som består utav ledighet! Nu ska jag ut och gå med musik i öronen! Ha en grym dag, jag uppdaterar senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0