Det är min dag idag!

Hejhej! ♥
Idag är det en speciell dag, det är min dag! Jag fyler 16 år och känner mig verkligen såå mycket äldre, haha not! Idag åkte jag, Jennifer och Miyase in vid halv 10 tiden till Jensens Bøfhus och åt både lunch och efterrtätt! Vi hade det jätte mysigt och det var en riktigt bra start på min födelsedag! Sedan pågick skoldagen som vanligt, det kom grattis från alla håll och det är så trevligt, haha! Vid 3 tiden träffade jag Caroline, Ulrika, Amanda och Isabella på Espresso House och fikade! Det var fantastiskt kul att träffa dom, alla fyra, mina bästisar! 
Nu är jag hemma och ska strax äta födelsedags-middag med familjen sedan blir det plugg!
Jag har haft en grymt lyckad födelsedag, jag vill tacka alla som har tagit sin tid att gratta mig och mina fina vänner! Jag älskar er alla, så fina! Jag skriver säkert något litet sedan, kraaam!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0