Bestfriends no matter what.

God morgon! Igår kom jag hem runt midnatt från Isabella! Det är så kul & mysigt att bara spendera tid med mina gamla vänner, man behöver liksom inte göra något, bara ligga och prata, slappa! Amanda kom även lite senare in på kvällen, och det var precis som gamla tider, vi tre! Vi hade det jätte mysigt & roligt!
Idag åker Amanda till Budapest, såå fuskigt! Jag hade gjort vad som helst för att skippa prov & läxor framöver! Kommer sakna henne i alla fall!

Idag ska jag plugga lika duktigt som jag pluggade igår, effektivt pluggande sådär dagen innan provet, haha!
Ska strax sätta igång, men nu behöver jag inte förpesta eran söndag, njut av sista helgdagen! Puss & kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0