Tre änglar på samma buss

Hejsan! Äntligen fredag, så skönt med ledighet och allt! Idag började vi 09.25 vilket innebar sovmorgon, riktigt skönt! Hade två korta lektioner och slutade runt ett! Efter skolan fikade jag, Jennifer och Miyase (som vanligt haha) vi köpte varsin muffins och macarons, så jäkla gott! Efter att vi hade fikat på Le Pain Français åkte vi hem till Miyase för att fördröja tiden och dessutom för att jag ville se hur hon bodde, haha! Jag fördröjde tiden för att kunna träffa Bella en snabbis på bussen och gissa vad? Det var inte bara Bella på bussen utan två änglar till, Caroline & Ulrika! Värsta träffen, tre änglar på samma buss haha! Jag har i alla fall haft en grym fredag hoppas den fortsätta likadant! Puss & kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0