Smile baby, it makes it easier.

Hello my friends! 
Just nu ahr jag precis kollat klart på det senaste avsnittet av TVD, det var grymt! Ni kan se det HÄR!
Idag ska jag göra samma som igår, plugga men idag ska mamma och jag även börja måla rummet! Ååh vad det ska bli kul, såklart kommer jag ta kort på hur långt vi kommit idag! Men nu måste jag börja plugga 3 prov nästa vecka, usch! Jag vill inte tillbaka till skolan än, vill kanske ha en vecka till, please?
Ha en grym dag, njuut nu medans det varar!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan inte du länka alla episodes från säsong 4 av TVD? Jag hittar inte! :(

Svar: Jag gör ett inlägg om det! :)
Disa Thorsson

2012-11-02 @ 12:25:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0