Här går det framåt!

Brunt spetslinne: H&M // Kofta: Lindex // Byxor: JC + Dr. Martens
 
Heej, vi har haft lite problem med internet här hemma men nu funkar allt som vanligt igen, skönt! Man inser verkligen att man inte klarar sig utan dator eller sin mobil, dessutom inte internet då! Idag hade jag en bra dag i skolan, gjorde mitt spanska prov som gick toppen! Jag är grymt nöjd och jag hoppas matte provet kommer att gå lika bra nästa vecka!
Ikväll är jag pluggfri, vilket jag förtjänar efter allt jag gjort denna veckan! Imorgon är der redan fredag och vi får se vad som händer, helgen kommer att bli rolig faktiskt! Jag ska shoppa med Amanda, det var ett tag sedan och jag känner att vi verkligen behöver träffas och göra något kul ihop! Ska försöka träffa så många som möjligt denna helgen eftersom att detta är min enda pluggfria helg, haha!
Nu ska jag kika runt lite här och planera en ny design, spännande va? Tycker det behövs, det är faktiskt november nu! Ha en riktigt fin kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0