First day on week 47

Hejhej! Min dag började faktiskt bra innan sjvka skolan började, vi hade samhällskunskap och det kan jag säga att det var inte den roligaste lektionen vi har har, skit tråkig! Det slutade med att alla i klassen satt och skrev i våran grupp på Facebook om hur tråkig lektionen är, ekonomi liksom? Vi valde samhällskunskap, orka ekonomi!
Efter den tråkiga lektionen hade vi naturkunskap, det var kul, riktigt kul! Sedan hade vi matte och sedan lunch! jag, Rebecca & Jennifer åt på Le Pain, riktigt gott även om jag började må illa efter att ha ätit hälften! *Ingen matlust idag*.
Dagen i skolan slutade med att vi visade upp våra danser för klassen på idrotten sedan begav det sig hemmåt! Nu är jag hemma och ska strax skypa med Caroline, om hon nu svarar någon gång. Vi ska göra spanska läxan ihop! Nu nu ska jag plugga lite, först spanska sedan engelska! Kul kväll, haha noo! Ha det bäst flodhäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0