Få koll på vilken sida du kan se serier och filmer!

Jag fick en fråga vart man kunde se TVD online! Jag har svarat på den frågan ganska många gånger men jag vet själv hur svårt det kan vara att hitta så jag tänkte länka och skriva om dom bästa sidorna osv!
 
HÄR är en sida som jag själv tycker är super bra! Om ni scrollar ner lite kan ni se att jag har valt en länk där man kan välja bland alla säsonger! När ni är tryckt på en "episode" så ska ni välja en sida där ni kan se klippet. Jag rekomenderar starkt putlocker.com - det är bra kvalité! Sedan rekomenderar jag gorillavid.com - det är inte lika bra kvalité men det laddar fort! 
Det är dom jag rekomenderar men allt funkar ju inte för samma datorer men testa er fram! 
Ni kan även gå till DENNA sidan! Där väljer man säsong och episoder i vänstra hörnet!

Så enkelt var det, hoppas att ni fick någon nytta av detta och hoppas att ni fattade! Gjorde ni inte det? Fråga på! Du kan även söka på andra filmer och serier, då rekomenderar jag som sagt DENNA sidan, haha!
Ha en grym kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0