En toppen episode!

Hejsan! Jag har precis kollat klart på TVD episode 7, det var grymt! Jag chattade med Rebecca samtidigt och vi skrev " OMG OMG OMG" hela tiden! Det var bokstavligt grymt, kolla på den senaste episoden HÄR!

Jag har haft en bra dag idag, fredag! Började kvarti 1, så jag lunchade med Jennifer & Miyase innan! Fick C på mitt naturkunskapsprov, vilket inte var väntat, personligen tyckte jag inte att det gick bra på provet men ett C fick jag i alla fall och såklart är jag stolt och glad!! Nu ska jag se på film, vila och äta gott! Imorgon blir det plugg plugg!
Ha en toppen fredag!


Kommentarer
Postat av: LINN

JA JA JA, är det det senaste avsnittet?!?!?
DELENA <3

Svar: Det är senaste! :)
Disa Thorsson

2012-12-01 @ 20:10:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0