Dear sunday..

-Första bilden är från allt gott igår & resten av bilderna är från idag!

Hejsan! Igår hade jag en jätte bra kväll tillsammans med mina änglar! Vi åt thaimat och sedan kollade vi på två bilder ihop! Cabin in the woods & The Devil inside två riktigt äckliga filmer men jag rekomenderar dom starkt om ni vill se två riktigt skräck-injagande filmer! Det enda jag har gjort idag är att städat, ätit och läst. Jag läst ut en bok som vi ska ha prov på i svenskan, ska strax sätta igång med naturkunskapen vilket ska bli mysigt faktiskt! Gillar naturkunskap, vi håller på med genetik, så kul!
Nu ska jag plugga lite, ha en fin kväll så skriver jag sen, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0