Dagen alla gillar!

-Bjuder på två bilder från imorse och en fika bild från i eftermiddags med tjejerna!

Fredag!
Hejsan, hoppas att ni har haft en bra fredag, det har jag! Vi började åtta och slutade kvart över 12, sedan fikade jag tillsammans med Jennifer & Miyase på Le Pain och sedan träffade jag Amanda! Fick köpt fin tröja, och några födelsedags presenter till pappa! Han fyller 49 imorgon, det ska bli kul at fira honom igen, nu efter frasdag! Hoppas han kommer bli nöjd med presenterna, det tror jag! Idag ska jag vila upp mig och ta det lugnt, det gick bra på naturkunskapprovet men nu laddar jag upp för en ny vecka och nta prov! Men jag ska inte börja snacka om nästa vecka, för vi har en hel helg framför oss! Nu ska jag blogga lite extra ikväll eftersom att jag inte bloggat så mycket denna veckan! Ha en grym fredag och helg! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0