Fyra olika frågor


Svar: Roligt att du har ställt så många frågor!
- Jag har aldrig riktigt varit ett Twilight fan. Jag tycker skådespelarna är bättre i TVD & TB. Jag vet faktiskt inte riktigt hur jag har fastnat just för TVD & TB men sedan tycker jag inte Twilight är så intressant heller. Men vi får väl se när andra delen kommer ut i November!
- Jag tycker personligen att True Blood är mer för "lite äldre" kanske 15 och uppåt. Som jag även har sagt innan är det mycket sex scener, mycket mer blod och lite mer skrämmande faktiskt. Men det är lite upp till än själv!
- Nej, jag tycker inte att det är något negativt. Desto äldre desto mer säsonger. Som jag skrev igår så är True Blood på sin 5 säsong och Vampire Diaries slutet av sin 3.
- Det varierar väldigt mycket! Men i nuläget väljer jag True Blood!

Svar: Jag brukar köpa mina boxar på cdon.com & Movieline!


Svar: Jag har fotat dom bilderna med mitt starndad objektiv + UV-filter. Och för er som inte vet vilken kamera jag har, har jag Canon EOS 500d.


Svar: Jag fotar mycket i min trädgård men man kan även säga att jag har mycket blommig mark omkring mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0