TB update


Bild från Movieline!

För er som är True Blood intreserade så släpps säsong 4 här i Sverige 1/6!! Jag har redan sett den säsongen men det kommer bli kul att kunna köpa den och ha den i mina lilla vampyr kollektion! Säsong 5 - True Blood kommer börja sändas i USA 10/6! Det är verkligen något jag ska följa! Bra serie!!
För er som är mer The Vampire Diaries fans så har säsong 3 redan haft sin final i USA men här i Sverige på TV6 så är det avsnitt 20 som har visats!
Om ni har några frågor kring vampyr serier så fråga på!

Kommentarer
Postat av: Vampyr lover

Jag har lite vampyr frågor! Du kanske redan har svarat på dessa men du kan alltid svara igen! :)

- Varför gillar du just TVD & TB? Twilight är väl bra?

- Hur tänker du när det gäller åldrar kring TB & TVD?

- True Blood är ju lite äldre.. Tycker du att det är något negativt eller är det någon speciell skillnad.

- Om du fick välja mellan TVD eller TB vilken skulle du välja & varför??

2012-05-26 @ 20:01:01
Postat av: Anonym

Vet du vart man kan köpa den??

2012-05-26 @ 20:25:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0