Ovanlig känsla


Hej! Haha det är lite ovanligt att blogga såhär nu på kvällen men det är skönt! Jag kan ju berätta lite om min tisdag idag då! Jag hade matte NP idag och det gick bra. Ni förstår inte hur trött jag är på prov nu. I alla fall började med np prov i matte och sedan hade jag ytterligare ett prov i Teknik där det gick jätte bra. Jag fick reda på mitt betyg i tekniken också och jag kan säga att jag är sååå glad och nöjd över mig själv. Även om det har varit en jobbig period med prov och läxor så har resultatet varit toppen!

Imorgon ska våran skola ha en festival. Där folk säljer saker, man kan leka lekar, vi kommer uppträda m.m. Det är en riktigt kul dag och det är skönt med schema brytande heela dan! Dock har jag en redovisning imorgon på morgonen men den har jag varit förberedd på i några veckor nu så det kommer lösa sig! Ha en riktigt bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0